Nora, 26, a young lawyer who just finished law school, feels she hasn’t had any real life experience when she finds herself thrown into her first criminal law case. From her first meeting with her client in police cus- tody and throughout the investigation, Nora discovers the cruelty of the world that surrounds her private and professional lives. Quickly carried away with the frenzy of her new life, she starts making mistake after mistake, leading her to question her life choices.