Sam, a reserved and mysterious adolescent, encounters Troy, an ultraviolent adolescent who feels no pain. Troy will lead Sam into his world. A world full of love, punches, and music.
Elsa Rysto paints a portrait of a tribe of complex and angry teenagers, constantly pushing the limits of reason and love. A teen movie embodied by explosive, tense, and strange characters, and which pays just as much homage to Funny Games as it does to Elephant.