After her abrupt departure from Reunion Island as a teenager, Inaya never thought she would return. But when her older brother, Ethan, asked her to come back and sing for his son's christening, she thought it was finally an opportunity to kill the old demons that haunted the family. But Mathis, her little brother, has never accepted her departure and has always refused to face the secret of their separation...