Vladimir, a romantic, Rimbaud-loving young Muscovite on the run from the Russian mafia, holes up in a squat in Paris. When he appears on a TV game show in which the host, Victor Lalumière, shamelessly cons him, Vladimir's gangland pursuers track him down and try to kill him. To save his life, he agrees to take part in a "soul-swapping" experiment devised by a nutty Russian scientist named Alexander. The transfer takes place in the rest room of a coffee shop. Vladmir finds himself in the body of his persecutor, Victor Lalumière, and vice-versa.