Instead of enjoying her vacations in a peaceful peninsula of Turkey, Anna feels stuck in a strange torpor, while her boyfriend, Thomas, doesn't seem to notice it at all. Later in the afternoon, when a little girl suddenly disappears on the beach, Anna awakens and decides to go and find her, despite the unknown and the nightfall.