Umut lives in Istanbul, in the old Bedrettin neighborhood. Growing older, he starts to feel cramped and opressed by his entourage. He dreams of a football contest in a big stadium but his friends are not as ambitious as himself. One day, he meets Rojda. She will make him discover new perspectives.