Zaid, 15, lives near Kabul with his mother and sister. Between school, his friends and his hobbies, he seems to be flourishing in a city in ruins after the war. But when his mother tells him it’s time to get married, his ambitions crumble and the heavy secret of his freedom must come to an end.