In Iran today: Maryam (22) accidentally kills her husband Nasser (65) and is sentenced to death. The only person who can save her is Mona, Nasser's daughter. All Mona has to do is appear on a popular live TV show and forgive Maryam. But forgiveness proves difficult when they are forced to relive the past.