When Victor was a boy, he indirectly caused the death of his parents by refusing to go to a piano audition. At the funeral, he vowed to fulfill his mother's dream of winning the Tchaikovsky Competition. Today, he's finally ready to win it. It's his last chance to pass, after all, he'll be too old. But things get complicated when he suffers a stroke.