Zahira, an 18-year-old Belgian-Pakistani woman, is very close to everyone in her family, until the day when a traditional marriage is imposed on her. Torn between family demands, her Western lifestyle, and her desire for freedom, the young woman turns for help to her older brother and confidant, Amir.