Jasna returns to her childhood home in order to care for her dying mother. Transplanted from her family life in Germany and caring for her own young children, she is called home to Croatia, where she finds herself enveloped in a very different and quickly suffocating environment. Stubborn, confrontational and perhaps even manipulative, Jasna’s mother does not make her daughter’s return easy. Jasna calls on family members, old friends and carers in an attempt to provide comfort in these final days. Instead, she realises that she must navigate a tangled web of grudges dating back to her own childhood, hoping to find a semblance of peace.