Manu is spending the holidays at her grand-father’s in Brittany. He’s not well, he’s getting older, she can feel it. A few month later what was expected happens : Manu’s grand-father dies. Manu goes back to Brittany for the funeral. What does stay after a tragic loss? A simple chair and memories.