Jim, 15, who lives in France, has asked his stepfather Abdel to adopt him. So when his father Neil turns up from Britain, Jim, who hasn't seen him in five years, is deeply upset. Neil refuses to give up his rights as Jim's dad and wants to make amends. But isn't it too late? ... What do you say to a father you barely know, who speaks a different language and whose place is in the past?