Reb, a social worker, fights body and soul to bring a little dignity to a forgotten fringe of society: the sex workers. One summer night, a scream breaks the calm of the woods: Maria, a transgender prostitute, has been murdered. This will be an opportunity for Reb and the prostitutes to speak publicly.