Nine years ago, Marion and Grégoire shared a brief love affair. Now, by chance, they meet in a train station, in between two journeys. He is arriving, she is leaving. They have eighty minutes to re-evaluate their lives, and come face to face with their truths, regrets and memories. This is their last chance.