Leila, a young North African nurse, has commited an act for which she can't forgive herself. She has unplugged the life support machine of one of her patients. On the way home, her conscience constantly nags her and, from accidents to fantasy encounters, she is driven to question her act. Way did she do something forbidden by her religion, what kind of woman is she turning in to, in short, why did she kill her father?