One evening in Algiers, Myassa is a victim of a rapist who has a limp hard-on. She returns to her flat, one more time the plumbing is failing, she cannot take a shower. The next day, Myassa has two priorities: lodge a complaint and find a plumber. But finds herself again in front of her rapist.