In an estate in the South of Algiers, in the middle of the nineties. Djaber and Yamina are neighbours, but do not know each other. For one as for the other, it is so difficult to meet between girls and boys, that they almost stopped dreaming about it. In a few days nevertheless, what was up to then that deaf and distant violence explodes in front of them, modifying for ever their fates.