Oran. One Friday in the summer of 1994. After doing a report in Kaboul, Salim comes home at prayer time. He joins the woman he loves, Houria, who is hiding safely in a flat. To celebrate their reunion, Salim pulls out a bottle of wine brought back from Afghanistan. The problem is, Houria does not have a corkscrew.