Taos, a very beautiful young lady, meets regularly a man in the zoo of Algiers. There, the couples of lovers feel ill at ease in front of the hostile glances of the walkers and find intimacy only shielded by the vegetation. One day, Taos waits in vain for her lover. For the first time, she is alone in the garden. She roams, soon harassed by a group of kids, then by a guard.