Without Close Encounters with Vilmos Zsigmond (who died on January 1, 2016), 1970s American cinema would not have been the same. Invited to Paris in 2014 to talk about his career, this mythical cameraman accepted to stand on the other side of the camera for a close encounter of another sort.