Paul and Vanessa spend one night together. They are not supposed to meet each other again. She is funny, pretty and witty. He kept his child spirit. Intrigued by this young, malicious and mysterious woman, he is going to do everything he can to get her to stay. But who is manipulating who? Will he be able to give love a chance and overcome his fear, his clumsiness and the conventions that burden him!