A misunderstanding leads Jack and Vincent, two petty criminals, to sell a so-called prostitute to a Spanish pimp. They take the money without delivering the girl. The pimp is quick to find them. Jack and Vincent decide, with implacable logic, to find a girl who looks like the one they originally proposed in order to reimburse their debt.