Camillie wakes up at Ben's, a guy she met the day before and with whom she has ppassed the night. She wants to leave, he wants her to stay. She invents an excuse and leaves, very quickly. She then meets her mother at the terrace of a coffee shop. She introduces her to her stepfather, who is no other than Ben.