In a small provincial town, Sabrina, in the midst of a mid-life crisis, has spent her last twenty years watching others advance. When she discovers the lifeless body of Céline, a girl who was at school with her, memories rise to the surface with its share of lost illusions and dreams that remained without a future. A feeling of having missed out on her life attacks her, but will she be able to move forward?