Thirty-year-old Teddy Bear, an introverted mulatto who lives with his disabled father in a favela, drags his excess weight around like a burden. He likes to hang out in Point 202, a gay sauna in Rio where taxi boys strictly reserve themselves for wealthy clients. While cleaning the apartment of an elderly man in Copacabana, he discovers a beautiful young man who is fast asleep. He can't get the vision of this alabaster body out of his mind.