Alice in "Criminal Lovers" is fascinating – both diabolical and childish. She is provocative, determined, manipulative. She represents the perverse side of all of us, that fascinating, frightening perversity. There are times when I'd like to be like her. But for the same reasons I don't ever want to resemble her. Alice has a problem with desire. On the one hand, she stimulates it in an outrageous way so that nothing happens, and on the other she goes so far as to kill the object of her desire. Playing such a character inevitably means confronting your own sensuality. For this film, François asked us to remain as blank as possible – we trusted him to draw us into his universe, knowing that he'd take great care of our own contributions to the character and our own personal limits. Acting is related to childhood . . . a forest that conjures up special moments and memories. I'd like to thank François Ozon for allowing us to live his fairy tale.