A man and his wife are having a holiday alone in their country house. The husband takes long rides on his bike while his wife is doing groceries and preparing meals. During a hike together, the woman is close to pushing her husband off a cliff, but eventually doesn't do it. Then they go home and play Scrabble, and the words "couple", "cheating" or "conflict" are displayed. Eventually, they go to a cemetary and mourn over a grave without a name on it. The couple seems reunited.