England in the year 1905. Angel Deverell is an extremely talented young writer from a working-class background. Her escapist, romantic novels are hugely popular. Before long all the dreams of a young woman of her age are fulfilled. But is it possible to have success, fame and love all at the same time? Her radiant rise is followed, inexorably, by her decline ...