Paolo is a fifteen-year-old teenager. After his mother died while giving birth to him, he was raised by his uncle and aunt. He's never known his father.
Paolo is handicapped and has to pay an annual visit to a specialized hospital in Berlin. For the first time, his father will accompany him.