A young couple, Mathieu and Julie, are on holiday at Cannes during the Film Festival. Mathieu inadvertently dips his hand into a tub of plaster reserved for a movie star's hand-print. Taken for a star, he is swept up in the whirlwind of the festival, away from his pretty Julie.