Carol arrives in Paris with a little girl about whom we know nothing. They kidnap Alma who lives with Andrew, her husband. The two women share a passionate relationship. Andrew asks a friend to help track down the fugitives. The men find them in a hotel in Dunkirk and they all set out for England by ferry, where everything will end badly...