An American millionaire has just died .His sole legatee is a youthful indiscretion , a girl who is currently living in Italy.Two private eye detective agencies,in competition with each other,investigate.Combining business with pleasure ,they search sunny Italy , but they only have one clue to find their heiress:she has three moles on the ....buttock.One of the private eyes fall in love with a gypsy who sings in night clubs .