Handsome dentist Herve Dandieu, temporarily separated from his new, delectable wife Virginie by a lovers' tiff, is picked up by sexy dance teacher Anita Flores...object blackmail. Sensing trouble, Virginie follows him to the dance school, only to find him circumstantially incriminated in murder. Soon, the school has a gorgeous new instructress, whose slightly scatterbrained attempts to clear her husband confuse both police and suspects...and bring potential danger.