Bardot portrays the innocent daughter of the French Premier. When a marriage is arranged for her to the Premier's secretary, he turns out to have a roving eye. Intent on getting back at him, our lively young woman takes off with an aging Prince, portrayed by Boyer, and becomes the talk of the Riviera.