Newly-wed Jacqueline and Jacques have frequent discussions. The cause of the rows is Jacqueline weakness for flirting despite the facyt that shen is now married. One of her tennis partners, Pierre, says she is flamme, but the young wife advises him that he should rather marry her friend Simone...