The manager of a firm has a very unusual idea : asking his employees to pose as gangsters and to hold up a bank before returning the stolen money and pocketing the reward. But things do not go according to plan and the phony thieves get stolen in their turn. They have no other choice than turning into amateur detectives to be able to pay back the stolen dough.