After a twenty-five-year career in civil service, Pluche and Ploche have become past masters at doing anything... except what they are paid for! Experts at making paper hens, at sharpening pencils and at tasting Marengo veal, the two pen pushers are also second to none at bickering and at evoking childhood memories...