So as to prove to his father in law that he is able to earn a living, Rudy, a painter and a musician, replaces one of his friends as professor of gymnastics at a girl's school. But his young wife, thought it's wise to enter the school herself so as yto keep an eye on her husband, whose identity, of course, she ignores. After several skirmishes, the young couple decides to make up and to meet every Thursday and Sunday incognito in a nearby inn where Rudy is known by the name of the friend he has replaced...