Jean Marais plays Eric Walter, a handsome singing teacher who enthralls two of his nubile female students (Brigitte Bardot, Isabelle Pia). Their ardor for the teacher begins innocently enough but soon deepens into something far more serious. Before the situation can be resolved, a near-disaster strikes. Mischa Auer lightens things up a bit as Marais' dour valet.