An actor who has had many female conquests has a son of 20, to whom he gives advice that has always worked for him. Coco tries to put into practice the paternal precepts; but Corinne, who virtually sees herself as his fiancée, puts him in his place. She despairs over his clumsiness and seeks advice from her old nanny, who teaches her a few things about his father. Finally, he recognizes his wrongs and reconciles the two young people.