A diplomat and fast liver, François lives the good life until, one day, he is unfortunate enough to win...a seal in a raffle. From this day on his everyday life becomes complicated, to say nothing of his sentimental life. Gabrielle, his all too serious girlfriend, can't stand the heat and calls it quits. But English girls like charming Diana don't mind seals...!