Sandra has just learnt that she's pregnant. The father-to-be is on the other side of the world, so she dashes to share the news with other people close to her. Wrong move: it seems like the whole world has decided to undermine her. Her best friend, already pregnant, her father, a couple of friends and even people in the street, everyone seems gifted with just the right words to ruin her news.