Singer Willy Régis is a successful operetta singer, but although he 's found fortune and fame,, he wants to be loved for himself and that's a hard task. He meets an old busker on the street and incognito sings for him : the music sheets quickly sell like hot cakes and the old guy makes a lot of money. He invites his pal for lunch and amongst his guests stands stands his gorgeous granddaughter... A love story begins, but Willy still plays incognito, and pretends he is a cab driver. He must soon go on tour, and only warns her about his leaving with a letter. She will soon know that her lover is no other than famous Willy, and falls into deep despair, feeling cheated. But Willy will be back and take care of her.