Georgie and Stan are two friends living in Lens. Georgie dreams of the stage and Stan of cinema. When Georgie learns that his idol will be present at the "Monsieur Pas-de-Calais" competition, he asks Stan, who is shooting the video of the event, to help him to enter the competition. But the rush of events will bring to light the underlying tensions of their relationship.