Hélène had to flee Paris, together with Réa, her friend. On the boat for Naples, the fugitives think of Pierre, whom they left in France. Guided by Hermann, obliging lover, they investigate the secrets of Naples, until the double meeting, unexpected, which will make everything tip over.