Island of Aix, the fifties. The story of an impossible love: that of two cousins, Igor and Claire. These two teenagers are going to repeat the story of their family, mysteriously marked by the consanguinity. Victims of pressure from the community which lives on this isolated island, they wiill see the family unit fall to pieces and a painful past will resurface.