Alexandra and Nicolas are equally radical in their anti-globalization struggle. They turn their struggle into reality by kidnapping a finacial executive in order to bring justice to workers who are victims of globalization. But their action goes off the rails and they discover the real impact of their stance, in which the personal infringes on ideology.