For thirty years, Albert and Gédéon have formed an original kind of "couple": despite their diametrically opposed characters, they've been sharing the same house since Albert's wife died.
When Claire, Albert's daughter, returns to recharge her batteries at her parents' place after two years of total silence and a few emotional mishaps, she doesn't find the comfort she seeks. Secrets from a flower power past will emerge for this family trio when a cop, both super-sleuth and touching seducer, enters their sphere.