Louise (Judith Godrèche) is living with Clément (Jean-Pierre Léaud), an older man who copes with her bouts of drug addiction and is attempting to give her a hand in getting a television career going. When the man's son Adrien (Thomas Langmann), who is on the run from the police, comes to stay with him, at first Louise and Adrien fight like cats and dogs. Before long, however, their passionate anger settles into plain old passion, and they become lovers. Eventually, Louise moves into a derelict apartment with her new boyfriend.